10 Ekim 2011 Pazartesi

Doğum Günü Cupcake ve Kurabiyelerim

Epeydir yazamıyorum. Bayramdan bu yana bir çok şey oldu bitti... Pasta, cupcake ve kurabiye yapmaya, pozitif düşünmeye devam etme kararı alındı... Ve de bu arada 35. yaşım geldi çattı. Kızlarla brunch planlamıştık. Brunch diyince tuzlusundan pastasına kadar herşey ortamda var, bi pastanın üzerine mumu dikeriz üflerim falan diye düşündüm başında. Fakat sonra bi baktım, en sevmediğim şey(terzinin kendi söküğünü dikememesi) başıma gelmek üzere... Dedim otur kızım Seda, biraz da kendine çalış:).. Ortaya bu cupcakeler ve kurabiyeler çıktı. Kızlar çok beğendi, açıkcası benim de içime çok sindi. Cupcake'ler narin ve romantik tarafımı, kurabiyelerse eğlenceli tarafımı ifade ediyor diyebilirim.
Bu arada tepede kurabiyeyi kemiren benim:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder