16 Ekim 2011 Pazar

Sanatçı Nilüfer'e 12 Düet Albümü için Sürpriz Pasta

Nilüfer, benim en sevdiğim, dinlemekten çok keyif aldığım ve tüm şarkılarını ezbere bildiğim sanatçılardan biridir. Canım arkadaşım Eda, uzun zamandır Nilüfer'in prodüksiyon menajerliğini yapıyor. Bir süredir aklında çok başarılı olan 12 düet albümü için bir kutlama pastası yapmak vardı. En uygun zamanın 15 Ekim'de Jolly Joker Balans'ta vereceği konser gecesi olacağını düşünmüş ve bu fikrini benimle paylaştı. Bana bir sahne tasarlamamı istediğini söyledi, davullar, gitar ve de nilüferin modelleneceği bir pasta:) Hiç düşünmeden evet dedim. Bana güvendiği için Edacığıma teşekkür ederim.
Provalardan sonra ve performanstan önce kuliste pastayı kestik:) İşte dün geceden kareler efendim...





Pastanın parçalandığı o anlar
Nilüfer pastayı keyifle yerken::)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder